תכנית עסקית

ניתוח מצב קיים והכנת תוכנית עסקית  

בבואנו להכין תוכנית עסקית חשוב ואפילו קריטי להבין היכן נמצא העסק ואיפה יש לגעת ולתקן, פעילות שיווקית יעילה תאפשר לכם להגדיל רווחים, להשיג פלח גדול יותר של השוק, לבנות את תדמיתכם, להגדיל את המודעות לקיומכם, למתג את שם העסק שלכם ו/או את המוצרים והשירותים שלכם ולדחוק את רגלי המתחרים מתחומים שיש לכם עניין לפתח.

עסקים רבים ובעיקר עסקים קטנים ובינוניים נוהגים לנקוט פעולת שיווק באופן אקראי, ללא תוכנית שיווק מסודרת ומבלי לנהל את תקציב השיווק. תוכנית שיווק מעצם טיבה נועדה להכניס סדר ותכנון לתוך המערכת השיווקית, שליטה ובקרה תקציבית.

אנו נספק לכם את הידע והנסיון המקצועי שלנו על מנת שתוכלו לתרגם את תקציב השיווק שלכם למקסימום רווח. במקום לבצע פעילויות שיווקיות בשליפה מהשרוול, תעברו לביצוע תוכנית קבועה מראש עם לוחות זמנים מתוכננים, שתאפשר לכם ליצור פיזור נכון ותמהיל נכון של פעילות שניתן יהיה לחוש את תרומתה לקידום העסק.

תוכנית השיווק של קויפמן תהליכים עסקיים תכלול את השלבים הבאים :

  • תקציר מנהלים
  • SWOT  ניתוח מצב קיים, בעיות, הזדמנויות והגדרת מטרות ויעדים
  • הצגת האסטרטגיה השיווקית
  • תוכנית פעולה
  • תקציב שיווק
  • תחזית תוצאות ורווחים
  • אמצעי פיקוח ובקרה